Industrimarkedsføring (Heftet)

markedsundersøkelse, reklame, salg og planlegging

Forfatter:

, , , og

Forfatter: , , , og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 1988
Antall sider: 236
Forlag: Tano Aschehoug
Språk: Bokmål
Originaltittel: Industriell marknadsföring
ISBN/EAN: 9788251824309
Kategori: Markedsføring og Økonomi og ledelse
Omtale Industrimarkedsføring
Industrimarkedsføring eller business to business-markedsføring handler om å nå dem som bruker varer og tjenester på industrielle områder, dem som påvirker beslutninger og dem som til slutt står for selve innkjøpene. Det spesielle ved fremstillingen av emnet er at løsningene er basert på aktuelle forskningsresultater og teori som så er overført til resultat og handling. De metodene som er behandlet har vist seg å gi gjensidig lønnsomme og varige forbindelser mellom kunde og leverandør.

Til toppen