Konsumentkrigen (Heftet)

Forfatter:

og

Forfatter: og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2001
Antall sider: 288
Forlag: Cappelen Damm akademisk
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788202198442
Kategori: Markedsføring og Økonomi og ledelse
Omtale Konsumentkrigen
Konsumentkrigen er i gang. I opplevelsessamfunnet vil forholdet mellom konsumenter og tilbydere av varer og tjenester endres dramatisk. Når kundene erkjenner sin nyvunnet maktposisjon, vil tilbyderne erfare at konsumentene vil opptre som likeverdige parter. Tilbyderne vil derfor måtte endre forretningsstrategier og modeller og basere sine relasjoner til kundene på en langt større grad av tillit og respekt.
En krig har tapere og vinnere. Norsk næringsliv har en unik mulighet til å komme på vinnersiden. Vi har i Norge et svært stort antall brukere av Internett og mobiltelefoni og dette gir oss et fortrinn i den interaktive fremtiden. Dette er et faktum som næringslivsledere må ta konsekvensen av . ellers vil krigen alt være tapt.
Boken Konsumentkrigen utfordrer ledere, strategiplanleggere, markedsførere og andre som skal føre næringslivet inn i fremtiden. Boken gir en klar erkjennelse av at bare de som er seg den nye realiteten bevisst, kan vinne konsumentkrigen.

Til toppen