Markedsføring (Heftet)

verdibasert forventningsledelse

Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2014
Antall sider: 597
Forlag: Fagbokforlaget
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788245012590
Kategori: Markedsføring og Økonomi og ledelse
Omtale Markedsføring
Denne boken har som overordnet perspektiv at markedsføring dreier seg om verdibasert forventningsledelse som resulterer i verdiskaping der kundene er viktige deltagere. Gjennomgående temaer i boken er derfor forventninger, verdier og kunden som verdiskaper. I stadig større grad skaper kundene produktene og tjenestene sammen med bedriften. En sentral oppgave for markedsførere blir derfor ikke bare å se på kundens rolle som kjøper, men også som bruker av produktet. Ulikt andre innføringsbøker i markedsføring benytter denne boken verdibasert forventningsledelse som et gjennomgående perspektiv. Den skiller seg også fra andre innføringsbøker fordi den i større grad tar opp og knytter sammen temaer som strategi, innovasjon, etikk og samfunnsansvar. Boken er resultatet av et samarbeidsprosjekt mellom en rekke av landets ledende eksperter innenfor markedsføring, strategi, innovasjon og etikk.

Til toppen

Andre utgaver

Markedsføring
Bokmål Heftet 2023
Markedsføring
Bokmål Ebok 2023