Markedsføringsledelse (Heftet)

kort og godt

Serie: Kort og godt-serien 

Forfatter:

og

Forfatter: og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2005
Antall sider: 188
Forlag: Universitetsforlaget
Språk: Bokmål
Originaltittel: Marketing management
Serie: Kort og godt-serien
ISBN/EAN: 9788215008127
Kategori: Markedsføring og Økonomi og ledelse
Omtale Markedsføringsledelse
Markedsføringsledelse - Kort og godt er en konsis og presis innføring i markedsføringsledelse. Boken er eksemplifiserende og forklarende og har til formål og gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter.
Boken gir forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boken vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforberedelser.

Til toppen

Bøker i serien