Medieplanlegging (Heftet)

Forfatter:

og

Legg i ønskeliste

Forfatter: og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2012
Antall sider: 276
Forlag: Vigmostad & Bjørke AS
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788245012439
Kategori: Markedsføring
Omtale: Medieplanlegging
Denne boken handler om de strategiske valgene som har størst betydning for avkastningen av medieinvesteringene: målgruppevalg, budskapsvalg, spredningsvalg og tilrettelegging for kjøperinitiativ. Samtidig gir boken et overblikk over de viktigste mediekanalene, deres styrker og svakheter og hvilken rolle kanalene kan fylle i en medieplan. Boken har et helhetlig og lønnsomhetsfundert perspektiv på medie- og kommunikasjonsplanlegging. Bokens hensikt er å gjøre planlegging av påvirkning gjennom nye og gamle medier mer tilgjengelig for kommende og nåværende markedsførere. I dag finnes det lite akademisk litteratur om hva som er viktig når det gjelder å forvalte investeringer i norske medier. Denne boken avhjelper dette.

Til toppen