Ord og begreper i markedsføring (Heftet)

engelsk-norsk og norsk-engelsk

Forfatter:

Forfatter:
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2009
Antall sider: 264
Forlag: Fagbokforlaget
Språk: Flerspråklig , Bokmål / Engelsk
ISBN/EAN: 9788245007183
Kategori: Markedsføring og Økonomi og ledelse
Omtale Ord og begreper i markedsføring
Ord og begreper i markedsføring er både et oppslagsverk og en ordbok over ord og uttrykk innen markedsføring. Det er lettere å forstå begrep i en større sammenheng når de blir sett i kontekst med relaterte ord og uttrykk. Derfor har hvert begrep mange henvisninger til beslektede ord og uttrykk der dette er naturlig og hensiktsmessig. I boken forklares hvert ord på engelsk og norsk ved siden av hverandre. I første del av boken er begrepene alfabetisert etter engelske begrep, i andre del etter norske begrep. Halvor Gaarder er siviløkonom fra St. Gallen, Sveits, og har arbeidet med markedsføring i nasjonale og internasjonale miljøer i en årrekke og har de siste 15 årene vært tilknyttet Høyskolen i Lillehammer som høyskolelektor.

Til toppen