Legendarisk service (Heftet)

nøkkelen er å bry seg

Forfatter:

Legg i ønskeliste

Forfatter:
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2014
Antall sider: 177
Forlag: Adekvat Info A/S
Språk: Bokmål
Originaltittel: Legendary service
Oversatt av: Hansen, Thomas
ISBN/EAN: 9788276912258
Kategori: Organisasjon og ledelse
Omtale: Legendarisk service
God kundeservice er et konsept alle virksomheter elsker å bli kjent for.

Likevel er det slik for det fleste mennesker at de opplever den servicen de mottar for å være gjennomsnittlig, i beste fall.

Vellykkede selskaper skaper en forbindelse mellom legendariske kundeservice og deres "blomstrende utvikling" - de anerkjenner at måten de ansatte behandler kundene på, er direkte relatert til hvordan lederene behandler sine ansatte.

De fem komponentene (ICARE) i Legendarisk service er:
I - Ideal service (Ideell service)
C - Culture of service (Servicekultur)
A - Attentiveness (Oppmerksomhet)
R - Responsiveness (Forståelse)
E - Empowerment (Autonomi)

Til toppen