Slik bruker du sosiale medier på jobben (Heftet)

Forfatter:

Legg i ønskeliste

Forfatter:
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2015
Antall sider: 171
Forlag: Vigmostad & Bjørke AS
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788245017441
Kategori: Økonomi og ledelse
Omtale: Slik bruker du sosiale medier på jobben
Sosiale medier overtar for telefon, e-post og fysiske møter er du klar? Slik bruker du sosiale medier på jobben er full av tips som gjør at du blir flinkere til: · Nettverksbygging · Personal branding · Å styre hva som kommer på topp når andre googler deg · Å jobbe effektivt med kollegaer og kunder via sosiale medier · Å markedsføre bedriften din og varer og tjenester fra den Boken viser deg hvordan du kan bli bestevenn med sosiale medier og hvordan du kan unngå tabbene sjefen din vil hate. Slik bruker du sosiale medier på jobben er et nyttig oppslagsverk for alle som bruker sosiale medier i jobbsammenheng. De store sosiale mediene Facebook, LinkedIn og Twitter er grundig dekket i boken. Forfatteren veileder deg også i rett bruk av Instagram, Google+, YouTube og SlideShare. For alle sosiale medier gis det konkrete råd som vil gjøre deg til en mer effektiv ansatt og en bedre ambassadør for virksomheten. De som vedlikeholder nettverket sitt via LinkedIn, som kommuniserer med kunder og kollegaer via Facebook, eller som er usikre på hvordan de skal benytte Twitter, vil ha glede av boken. Hos banker, reisebyråer og universiteter hvor stadig mer kommunikasjon går via sosiale medier, vil boken være nyttig for ansatte som raskt trenger nye kunnskaper og ferdigheter. Den er også svært aktuell for f.eks. ansatte i et advokatfirma eller hos en eiendomsmegler, på et treningssenter eller tannlegekontor, dvs. virksomheter hvor den vi blir behandlet av, er svært viktig for vår oppfatning av tjenesten, og hvor disse «behandlerne» kan gjøre virksomheten langt mer synlig og attraktiv online via sosiale medier. For gründere og små virksomheter vil boken kunne bidra til å sikre en rimelig og effektiv markedsføring av bedriften. Espen Grimmert har arbeidet med digital markedsføring siden 1995. Han har vært markedssjef i NHO, markedsdirektør i Scandinavia Online, sjef for søkemotoren Kvasir og markedsdirektør i Aftenposten. Nå arbeider han i iProspect hvor han rådgir en rekke av N...

Til toppen

Andre utgaver