Moderne verdiskaping (Heftet)

kunder og innovasjoner

Forfatter:

Forfatter:
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2023
Antall sider: 227
Forlag: Fagbokforlaget
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788245045093
Kategori: Økonomi og ledelse og Organisasjon og ledelse
Omtale Moderne verdiskaping
Utgangspunktet enhver leder må ha, er at kundene vil velge den virksomheten som de mener er den mest attraktive i markedet. Da må virksomhetene innovere.
I dag vet vi at kvalitet er inngangsbilletten til markedet og at innovasjoner er billetten til å bli værende i markedet. Nøkkelen til suksess er at virksomheten forblir attraktiv.
Moderne verdiskaping handler om endringer i det eksterne miljøet - teknologiske, bærekraftmessige og økonomiske - som rammer alle. De som lykkes gjennom innovasjon, vil oppleve en reell vekst og økt firmaverdi.
Tor Wallin Andreassen er professor i innovasjon ved Norges Handelshøyskole og har publisert en rekke artikler og hatt forskeropphold ved Vanderbilt, Cambridge, Stanford, Maryland og Queensland. Han er grunnleggeren av Norsk Kundebarometer (BI), Norsk Innovasjonsindeks (NHH), og har ledet to forskningssenter ved NHH: Center for Service Innovation og Digital Innovation for Sustainable Growth (DIG).

Til toppen

Andre utgaver

Moderne verdiskaping
Bokmål Ebok 2023

Flere bøker av Tor Wallin Andreassen: