Brand 1.0 (Heftet)

markedsføring og ledelse 1

Forfatter:

, og

Forfatter: , og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2022
Antall sider: 335
Forlag: Fagbokforlaget
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788211032126
Omtale Brand 1.0
Brand 1.0 er et helt nytt læreverk for markedsføring og ledelse 1.

Læreverket som består av læreboka Brand 1.0 og en nettressurs som er del av den tverrfaglige Økonomiportalen, legger vekt på en praktisk tilnærming til faget gjennom presentasjon av modeller, varierte oppgaver og verktøy til hjelp for elevene i arbeidet med faget.

Læreboka Brand 1.0 har et visuelt uttrykk med figurer som illustrerer teorien.

Bokas innhold:

DEL 1 MARKEDSFØRING

Kapittel 1 Markedsføreren
Kapittel 2 Markedsføring og ledelse

Kapittel 3 Markeds- og samfunnsutvikling (markedsføring i et utviklingsperspektiv, bærekraft, digitalisering, etikk og regelverk)

DEL 2 FORBRUKERATFERD

Kapittel 4 Forbrukeren

Kapittel 5 Atferd

DEL 3 MARKEDSPLANEN

Kapittel 6 Forretningsidé
Kapittel 7 Situasjonsanalyse
Kapittel 8 Markedsundersøkelser
Kapittel 9 Målgruppe
Kapittel 10 Markedsmål
Kapittel 11-15 Markedsstrategi

Kapittel 16 Markedsmiks

Til toppen

Andre utgaver

Brand 1.0
Nynorsk Heftet 2022

Flere bøker av Siri Løvaas, Arne Rusten Syltevig og Ruth-Wenche Hebnes Vinje: