Markedsføring på bedriftsmarkedet (Heftet)

Forfatter:

og

Forfatter: og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2009
Antall sider: 458
Forlag: Universitetsforlaget
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788215014098
Kategori: Markedsføring og Økonomi og ledelse
Omtale Markedsføring på bedriftsmarkedet
I tillegg til å kunne beherske markedsføringens tradisjonelle virkemidler, må man innenfor B2B-markedsføring blant annet kunne forstå og styre de organisatoriske prosessene som foregår fra et kundeforhold etableres til det videreutvikles og eventuelt avsluttes. Rikt illustrert med praktiske eksempler gir denne boken deg en oppdatert innføring av bedriftsmarkedsføring fra A til Å.


Forfatterne ser på markedsføring som verdiskaping. Med det som utgangspunkt tar for seg de spesielle utfordringene når bedrifter og offentlige virksomheter er kjøpere av kjøpere av produkter og tjenester.

Denne 3. utgaven har vært gjenstand for en grundig revisjon. Boken henvender seg i første rekke til studenter ved økonomisk-administrative og tekniske utdanninger. Den er også meget godt egnet for ledere og praktikere innen markedsføring som har bedrifter og offentlig virksomheter som sine kunder.

Til toppen

Andre utgaver

Flere bøker av Erik B. Nes og Harald Biong: