| Forfatter: | Gøril B. Lyngstad | 
| Innbinding: | Heftet | 
| Utgivelsesår: | 2021 | 
| Antall sider: | 116 | 
| Forlag: | Cappelen Damm Akademisk | 
| Språk: | Bokmål | 
| Serie: | Skoleserien | 
| ISBN/EAN: | 9788202720742 | 
| Kategori: | Pedagogikk | 
| Fag: | Pedagogikk og lærerutdanning | 
| Nivå: | Akademisk | 
| Forfatter: | Gøril B. Lyngstad | 
| Innbinding: | Heftet | 
| Utgivelsesår: | 2021 | 
| Antall sider: | 116 | 
| Forlag: | Cappelen Damm Akademisk | 
| Språk: | Bokmål | 
| Serie: | Skoleserien | 
| ISBN/EAN: | 9788202720742 | 
| Kategori: | Pedagogikk | 
| Fag: | Pedagogikk og lærerutdanning | 
| Nivå: | Akademisk | 
Trenger vi egentlig foreldremøtene? Hvem er de til for, og hva skal de brukes til? Foreldre gruer seg og læreren kjeder seg – eller var det motsatt?
Sånn trenger det ikke være. Et godt samarbeid mellom skolen og foreldrene har stor betydning for elevenes trivsel og læring. Med litt investering i forkant, tydelig mål og styrt opplegg kan foreldremøtene bli noe alle ser fram til.
Gøril B. Lyngstad er inspektør i Osloskolen. Hun har jobbet fem år i Foreldreutvalget for grunnopplæringen (FUG), mer enn 20 år i og med skole, er forelder til to barn, og opptatt av foreldresamarbeid.