Konsumentteori (Heftet)

Forfatter:

Forfatter:
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 1997
Antall sider: 186
Forlag: Universitetsforl.
Språk: Nynorsk
ISBN/EAN: 9788200229476
Kategori: Sosialøkonomi og Økonomi og ledelse
Omtale Konsumentteori
Ein konsument har ei gitt inntekt til disposisjon og kjøper dei varene som gir han størst nytte. Kva kan vi da seie om korleis innkjøpa hans avheng av prisar og inntekt? Studiet av dette problemet er inngangsporten til store delar av økonomisk teori. Denne boka gir det nødvendige grunnlaget i konsumentteori for eit studium i økonomi på hovudfagsnivå. Boka legg vekt på ei grundig drøfting av førsetnadene bak teorien, og gir eksempler på korleis den sentrale modellen i konsumentteorien kan brukast til å svara på spørsmål ikkje berre om varer og prisar, men også om sparing og rente, arbeid og lønn, tidsbruk, arbeidsdeling i familien m.v.

Til toppen