Digital markedsføring og kommunikasjon (Heftet)

Forfatter:

Forfatter:
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2021
Antall sider: 260
Forlag: Cappelen Damm Akademisk
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788202700317
Kategori: Markedsføring og Økonomi og ledelse
Fag: Markedsføring, Mediefag
Nivå: Akademisk
Omtale Digital markedsføring og kommunikasjon

Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? For å oppnå resultater må vi ta i bruk digitale kanaler – både websider, Google, e-post, direktemeldinger, Facebook, Instagram og andre sosiale medier. Boken, som er en revisjon av Markedsføring og kommunikasjon på nett, setter leseren i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen bedrift eller etat.

Digital markedsføring og kommunikasjon henvender seg til alle som jobber innen dette fagområdet i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen feltet.

Til toppen

Andre utgaver