Markedsføring på 1-2-3 (Heftet)

Serie: Pensum på 1-2-3 

Forfatter:

og

Forfatter: og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2022
Antall sider: 156
Forlag: Cappelen Damm Akademisk
Språk: Bokmål
Serie: Pensum på 1-2-3
ISBN/EAN: 9788202738433
Kategori: Markedsføring og Økonomi og ledelse
Fag: Markedsføring
Nivå: Akademisk
Omtale Markedsføring på 1-2-3

Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.

Til toppen

Bøker i serien